۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

معرفي دبيران فيزيك


در ادامه معرفي دبيران برجسته كنكور امروز به درس فيزيك مي پردازم.
عليرضا عربشاهي:مولف(كتب راه انديشه وقلم چي) تدريس(آموزشگاه هدف و راه انديشه)
امير ميرحسيني:مولف(كتب تخته سياه و قلم چي) تدريس(آموزشگاه هدف و علوم و انديشه فائق)
كرمي:تدريس(بعثت)
صبوري:تدريس(آموزشگاه هدف و انديشه فائق)
بهمن قمري:مولف(كتب انديشه فائق) تدريس(آموزشگاه هدف وانديشه فائق)
ذهبي: مولف(انديشه فائق و دريافت) تدريس(انديشه فائق و هدف)
لطفا در بخش نظرات بگوييد معرفي دبيران چه درس هايي را مي خواهيد تا من براتون بنويسم.

۵ نظر:

تارا گفت...

راجع به بابایی بیشتر بنویسیدبابایی حرف نداره من عاشقشم درسو که داد دیگه یادت نمیره من شاگردشم یه چیزه خاصیه

ناشناس گفت...

سلام من شاگرد آقای ذهبی بودم ایشون فوق العاده ترین دبیر فیزیکی که می تونه وجود داشته باشه می خواستم دقیقاً بدونم ایشون الان کجا درس می دن مممنون میشم راهنماییم کنین

فائزه گفت...

سلام اینطور که معلومه این پیامتون برای خیلی وقت پیش می شه لطف کنین به روزش کنین و بگین آقای ذهبی الان تو کدوم آموزشگاه درس می دن، ممنون میشم

ناشناس گفت...

سلام آقای ذهبی بهترین دبیر فیزیکه الان توی آموزشگاههای ماهان،پرستو،هدف درس میدن

ناشناس گفت...

دوستاي عزيز آقاي ذهبي در حال حاضر آمموزشگاه پرستو و هدف تدريس مي كنن (در مورد اين 2تا مطمئنم)واقعا هم توي تدريس نظير ندارن و حتي 12 شب هم با نشاط و انرژي و عشق بي پايان به كلاسشون سر كلاس حاضر مي شن.تاراي عزيز در مورد دكتر بابايي كاملا باهاتون موافقم.يه چيز عجيبين!حتي وقتي قاطي مي كنن دوست داشتنينD;ايشون الان پرستو درس مي دن.